Eindelijk - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Sabine Hout - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Sabine Hout - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sabine

27 Mei 2007 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Zoals jullie het zien is het eindelijk gelukt en staan de foto's erop! Het heeft wat bloed, zweet en tranen gekost maar we weten nu hoe het werkt!! De foto's zijn van Con haar camara, die van mij voegen we nog een keer toe!

Geniet ervan! Genieten wij lekker van Wanaka.. Het is hier heerlijk! We gaan zo even wandelen en verder relaxen. Morgen door naar Queenstown! (Maaike, Puple Cow is leuk!)

Conny loopt inmiddels als een echt oud wijf. De spierpijn van de glacier walk heeft nu zijn uitwerking. Ik heb alleen nergens last van. Zou het de leeftijd zijn of gewoon een verschil in conditie?

Vannacht hebben we voor het eerst en voor het laatst een kamer gedeeld. Geen succes dus! haha.. Conny moest boven in een stapelbed, was dat even vreselijk! Inmiddels hebben we weer een eigen kamer, veel beter!

Tot zover Wanaka

• 27 Mei 2007 - 08:10

Sanne:

Hoi sabine en mamma van sabine

De foto's zien er prachtig uit!Geniet ervan!Dan geniet ik een klein beetje mee met die waanzinnige foto's.

xxx
    Sanne

• 27 Mei 2007 - 09:41

Martijn En Sandra:

Hoi Sabine en Connie,
    Super om al julie verhalen en foto's te kunnn lezen en zien. Geniet ervan, we blijven jullie volgen.
    Liefs, Martijn en Sandra.

• 27 Mei 2007 - 13:33

Marga:

hallo conny en sabine...
    helemaal te gek joh,om te genieten van jullie reisverslagen en foto's.
    ik ben erg onder de indruk..
    veel liefs van marga uit papendrecht.

• 27 Mei 2007 - 17:08

Peter:

Hoi

Echt hele mooie foto's! Ziet er geweldig uit. Ik krijg ook zin om op reis te gaan ;)

Peter

• 27 Mei 2007 - 17:20

Suzanne:

Hoi,

Wat een geweldige wandeling hebben jullie gemaakt! En dat zonder een sportschool... De foto's zijn al super laat staan het live uitzicht! Hebben jullie al leuke contacten met andere reizigers gehad?

• 27 Mei 2007 - 19:53

Gerda:

Hoi Meiden,
    Leuk die foto`s.We zijn iedere keer weer benieuwd wat jullie voor berichtjes sturen,hardstkke super,we volgen jullie op voet .Geniet ervan en veel plezier.
    Groetjes De Breentjes

• 27 Mei 2007 - 21:46

Marcel:

eindelijk kunnen we meegenieten! in ons koude kikkerlandje van jullie foto's!! en natuurlijk ook van de bijbehorende verhalen, wat een mooi land !!!
    groetjes

• 28 Mei 2007 - 08:39

Marga:

Lieve Conny en Sabine,
    Wat leuk om dit zo te volgen, en dan met foto`s erbij prachtig gewoon. Geniet
    Liefs Marga

• 28 Mei 2007 - 12:30

Marjo:

Wow, wat een mooie foto's!!!!!!
    Kus

• 28 Mei 2007 - 15:53

Boek * Froek:

wat een mooie foto`s zeg, echt geweldig.
    wel een beetje bijkomen van de spierpijn he voordat jullie verder gaan. xxx

• 28 Mei 2007 - 16:14

Suzy:

Heeee nu zie ik de foto's! Leuk zeg om jullie ook nog te kunnen bewonderen!
    Dikke kus

• 28 Mei 2007 - 20:25

Paul&Wilma:

Jullie hebben niet overdreven. Het genieten straalt er vanaf. Wij gaan a.s. zaterdag naar Marokko en in de traditie eerst op landswijze gekookt. In de stoofpot(Tagine) vlees en groente klaargemaakt, Couscous en zelf gebakken marokkaans brood erbij. Smullen was dat.
    Nog een paar daagjes werken en dan gaan wij ook van onze rondreis genieten.
    We blijven jullie natuurlijk volgen.
    groet

Enjoy!

• 29 Mei 2007 - 05:07

Kleis&rachel:

wat een mooie fotos.
    geniet er van wij genieten mee.

• 29 Mei 2007 - 13:49

Farah:

WAUW, wat een foto's! Wat een indrukken voor jullie! Wat is dat 'lake wanaka' prachtig zeg, mooie foto van die boom in het water!
    Fijn dat jullie zo vaak wat melden, ben iedere keer weer benieuwd naar jullie verhalen.
    Keep on enjoying! vind jullie erg stoer (en ben stiekem beetje (veel) jaloers ;-))
    kus!

• 29 Mei 2007 - 19:22

Willy:

ik ben zwaar jaloers!!!!!!!!!!! wat een prachtige foto's. jullie zien er ook uit alsof je dit al jaren doet. hartstikke goed, meiden. geniet ervan. ik hou jullie reis bij op deze pagina. groetjes en veel plezier.

• 29 Mei 2007 - 19:54

Anny:

Hoi Conny en Sabine,
    Wat leuk zeg om jullie zo te kunnen volgen. En wat een spannende dingen hebben jullie al gedaan. En de foto's zijn prachtig, met uitschieters naar onwerkelijk mooi! Je zal dat meegemaakt hebben! Geniet er nog van!
    Groetjes,
    Anny

• 30 Mei 2007 - 07:11

Michelle:

Hi Sabine en Conny,

Wat heerlijk om te lezen allemaal.
    Geniet, geniet, geniet!
    Wij genieten wel vanachter de PC :)
    Heel veel plezier nog

Liefs Michelle

• 30 Mei 2007 - 10:04

Jelena:

Hoi,

De foto's zijn super. Ik geniet ervan en ook van jullie verhalen. Kijk regelmatig of er iets nieuw op staat. nog veel plezier.

• 30 Mei 2007 - 21:03

Maaike:

Wow echt cool om te zien! Trouwens... ik herken een hoop van de verhalen en foto's: zelfde boodschappentas, zelfde hostel in greymouth en frans joseph en wanaka, zelfde uitkijkpunt in Wanaka, zelfde gletjser, zelfde tranz alpine... en nog zoveel moois te gaan. Ik kan zien en lezen dat jullie ervan genieten! Vooral zo doorgaan. X